Tuesday 2 September 2014

Jumpa Lagiiii........

Assalamualaikum !!!!!

Lama sungguh tak update blog aku ni. Bukannya apa asyik sibuk meniaga sampai blog ni terpaksa ditinggalkan untuk sementara waktu. Apa2 pun terimakasih banyak2 la kepada mereka yang telah mengorder kuih-muih ngan aku.
Sebenarnya banyak benda nak dituliskan tapi entah la dah empat jam dok depan komputer aku pun tak tau amende yang aku godek2 kat dalam ni ha !!! Dah lewat petang ni......roti nak jual pagi esok pun belum buat lagi....kuih talam pun tak bancuh lagi !!!! Hancus...... pukul berapa aku nak tido......

Tak pe la jumpa next N3 je la youuuu...!!!!!!!





..............................................................................................................................................................




No comments:

RESEPI ROTI PUTIH [ teknik asas pembuatan roti ]

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  ROTI PUTIH (WHITE BREAD) .....siapa yang tidak suka? Roti putih seperti roti Gardenia sememangnya menj...