Sunday 18 September 2016

PESANAN PENTING

PESANAN PENTING.

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog ini. 


Sejak akhir-akhir ini, kerap saya menerima pertanyaan samada saya masih aktif menerima tempahan kerana blog saya jarang dikemaskini. Untuk pengetahuan anda, saya masih aktif memerima tempahan. Blog saya ini memang jarang dikemaskini kerana kesibukan menyiapkan tempahan dan menguruskan keluarga.  

Anda boleh menghubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan tempahan melalui 014-3106468.  Tolong jangan tinggalkan mesej melalui blog ini.  Minta maaf banyak-banyak kepada sesiapa yang meninggalkan mesej di blog ini tanpa menerima jawapan dari saya.



 

No comments:

RESEPI ROTI PUTIH [ teknik asas pembuatan roti ]

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  ROTI PUTIH (WHITE BREAD) .....siapa yang tidak suka? Roti putih seperti roti Gardenia sememangnya menj...