Wednesday 18 March 2015

TERIMA KASIH !!!

Assalammualaikum & Salam Sejahtera !

Agak lama saya tidak update blog. Kesibukan menyiapkan tempahan dan mengasuh anak2 membataskan masa saya untuk kemaskini blog saya. Banyak customer bertanyakan di mana kedai saya. Di sini ingin saya maklumkan perniagaan ini beroperasi sepenuhnya dari rumah. Kedai saya hanya di alam maya sahaja....saya berangan ingin memiliki kedai sendiri untuk lebih memudahkan urusan perniagaan dan mengambil pekerja tapi apakan daya....huhuhu.....modal tak cukup lagi, sewa kedai mahal giler......

N3 kali ni bukan nak bersedih2 ya...saya nak ucapkan terimakasih kepada mereka yang telah membuat tempahan (Ini kira aku gabungkan semua sekali, nak update satu2 leceh la). 



Terimakasih kepada......

1.) Kak Mariatul.....order fruit tart.
2.) Zira.....order roti jala
3.) Nora.....order roti paun, serimuka, talam keladi, samosa dan roti bantal kari ayam
4.) Roslina....order creampuff
5.) Ikin....order creampuff dan cheese tart
6.) Intan.....order egg tart
7.) Zura....order creampuff, egg tart dan cheese tart
8.) Umi.....order nasi lemak, talam gula merah, puding roti, apam gula hangus dan roti jala
9.) Sue.....order karipap, sardin roll, seri muka, talam pandan, talam keladi dan roti jala
10.) Mizai.....order grilled chicken chop dan creampuff
11.) Rohaizat....order roti jala, kari ayam, bun sosej dan apam polkadot
12.) Sariah.....order set roti jala 

Antara gambar produk yang sempat diambil hmmm........










: ) : ) : )

No comments:

RESEPI ROTI PUTIH [ teknik asas pembuatan roti ]

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  ROTI PUTIH (WHITE BREAD) .....siapa yang tidak suka? Roti putih seperti roti Gardenia sememangnya menj...