Monday, 15 July 2013

Aktiviti di bulan puasa......


Assalamualaikum !

Bulan pose ni rasanya mungkin jarang berblog sbb dah sibuk ngan akiviti 'kukis-mengkukis' ! Ala.....takat amik order buat tart nenas jer. Biskut lain tak larat nak buat sbb baby dah mula meniarap. Tempahan pun cuma datang dari kawan2 yang terdekat aje, takde la nak promote giler2. Ape2 pun, SELAMAT BERPUASA !!!!!












No comments:

TEMPAHAN KETUPAT DAUN PALAS, RENDANG DAN SERUNDING 2018

Sempena dengan bulan Ramadan dan diikuti bulan Syawal yang akan tiba tidak lama lagi, sy menerima tempahan awal (pre-order) untuk ketupat da...