Sunday 25 August 2013

TART NENAS




Asslammualaikum...!

N3 kali ni nak citer pasal aktiviti sepanjang bulan pose yang lepas. Gambar kat atas tu dah lama amik masa bulan pose lepas baru sekarang upload. 

Sepanjang bulan ramadhan yg lepas aku hanya menerima tempahan untuk tart nenas sahaja, biskut yang lain tak buat sebab tak plan pun nak amik order. Tart Nenas yang aku buat menggunakan jem yang aku buat sendiri. Entah macam mana ade sorang rakan sekerja suami aku mintak tolong letakkan reben sikit kat atas tu sbb nak bagi kat client dia. Aku buat la jadi cam rupa kat atas...kat dalam gambar tu. Rakan sekerja suami aku mintak lagi, nak tambah order......aku mintak maaf la tak leh nak buat dah lagi seminggu nak balik kampung !.

Tart Nenas ni aku jual sepanjang tahun so boleh order anytime tapi kena order awal la sebab senang nak arrange masa dan pekerja.



Tart nenas ni harganya RM 16.00 , ada 20 biji (macam gambar di atas). Kalau nak tambah sedikit decoration kena tambah lagi RM 5.00 (macam gambar kat bawah).


Boleh call/sms 017-6806468 untuk tempahan.

No comments:

RESEPI ROTI PUTIH [ teknik asas pembuatan roti ]

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  ROTI PUTIH (WHITE BREAD) .....siapa yang tidak suka? Roti putih seperti roti Gardenia sememangnya menj...